Sportvereniging Steenwijksmoer

Aan/Afmelding

Aan of afmelding

Aanmelden voor een sport kan altijd, de eerste 2 lessen kunnen vrijblijvend worden gevolgd. (muv bootcamp)

Afmelden voor een sport kan 2x per jaar, te weten vóór 1 juli/januari.

(Dit kan uitsluitend schriftelijk of per mail, info@sportverenigingsteenwijksmoer.nl).

Doe mee pas

Bij de SVS kan ook een lidmaatschap via de DOE MEE PAS geregeld worden. Zie voor meer informatie http://www.coevorden.nl/zorg-en-welzijn/doe-mee-pas.html

Sportvereniging Steenwijksmoer (SVS)

Een fijne kleine sportvereniging dichtbij voor alle inwoners van Steenwijksmoer en daarbuiten.  Jongens- en meisjes gym, work-out, volleybal of hardlopen; het is mogelijk bij sportvereniging Steenwijksmoer. Er wordt gesport in het dorpshuis ‘De Schalm’ op recreatief niveau. Regelmatig worden korte cursussen georganiseerd om zoveel mogelijk aan te sluiten bij de wensen van de inwoners. Onder andere elliptigo rijden, yoga, bodypump, steps and shape en zelfverdediging.

De sportvereniging heeft als doel zoveel mogelijk bewoners in beweging te krijgen. Daarbij staan ontmoeting en ook gezelligheid centraal. De lessen dragen bij aan de fitheid en de gezondheid. De contributie is zo laag mogelijk om de drempel te verlagen voor lidmaatschap.